نامسلمان

همه چیز در مورد فرقه ی انحرافی وهابیت

نامسلمان

همه چیز در مورد فرقه ی انحرافی وهابیت

نامسلمان

سلام
به وبلاگ من خوش اومدید.
این وبلاگ سعی دارد اطلاعات مختصر و مفید ، ضروری و مهم در مورد فرقه ی انحرافی وهابیّت را در اختیار شما قرار دهد .
اطلاعاتی که با توجه به تبلیغات گسترده ی فرقه ضاله ی وهابیت علیه شیعه ،دانستن آن ها برای جوانان مسلمان ضروری به نظر می رسد.

گالری تصاویر
حدیث موضوعی

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

یکی از شبهاتی که فرقه ضالّه ی وهابیت در اذهان وارد کرده اینست که ؛ شیعیان خودشان موجب قتل حسین بن علی شدند و در حقیقت خودشان حسین بن علی را دعوت کردند و خودشان پیمان شکنی کردند و قتل او کاری و ارتباطی به دیگران ندارد.

در پاسخ به این شبهه باید گفت :

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۱۹
یاسین ....


مسئله (توسّل به اولیاء الله) در پیشگاه خدا برای حل مشکلات مادّی و معنوی از مهم ترین و جنجالی ترین مباحث میان وهابیان و سایر مسلمانان جهان است، وهابیان تصریح می کنند توسّل الی الله با اعمال صالحه اشکال ندارد، ولی توسّل به اولیاء الله جایز نیست، آن را نوعی شرک می دانند، در حالی که سایر مسلمانان جهان توسّل به اولیاء الله را به معنایی که شرح خواهیم داد، مجاز می شمرند. پندار وهابیان این است که آیاتی از قرآن مانع از این توسل است و آن را شرک می شمارند،

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۳۰
یاسین ....



معرفی  چند کتاب عالی ومفید  برای مطالعه ی بیشتر در زمینه ی وهابیت :


1. پاسخ به پرسشها از دیدگاه تشیع و تسنن در 3 مجلّد، دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت بلوچستان، محل تهیه: دورشهر مؤسسه آموزشی و پژوهشی مذاهب اسلامی.
2. الفقه المقارن، سازمان مدارس خارج از کشور.
3. تشیع در تسنن، سید محمد رضا مدرسی یزدی.
4. سلامة القرآن من التحریف، فتح الله محمدی.
5. عقاید تطبیقی، حسین رجبی.
6. وهابیت مبانی فکری و کارنامه عملی، آیت الله سبحانی.
7. پرسشها و پاسخ ها، دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۲۷
یاسین ....

یک مفتی سعودی وهابی برای تبلیغ فرقه وهابیت صفحه‌ای اجتماعی را راه‌اندازی کرده و در آن پیام‌هایی را به زبان فارسی منتشر می‌کند.

 تبلیغات دین خود ساخته وهابیت در سراسر جهان در حال گسترش می‌باشد و این موضوع دلایل مختلف دارد و سرمایه گذاری هنگفت مسئولین سعودی از جمله این دلایل است و در این راه صهیونیست‌ها و آمریکاییان نیز تلاش مجدانه‌ای برای کمرنگ کردن اسلام واقعی می‌کنند و همین امر باعث شده است که بیشتر افرادی که از ادیان و مذاهب مختلف به اسلام روی می‌آورند اهل تسنن شده و متاسفانه بیشتر آن‌ها وهابی می‌شوند.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۵۳
یاسین ....

maron


اسم من مارن هست و به زودی ۲۲ ساله می شوم.در خانواده ای غیرمسیحی به دنیا آمدم و مانند یک دختر معمولی با والدین معمولی بزرگ شدم. من هیچ دینی از پدر و مادرم یاد نگرفتم.آن ها هیچ وقت در مورد خدا با من صحبت نکردند. اما مادربزرگم که یک جورهایی مذهبی بود داستان های قبل خواب که یک نوع دعاو تشکر از خدا بود، برایم می خواند. بر خلاف خانواده ام واقعا به خدا اعتقاد داشتم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۰۷:۲۰
یاسین ....

استفاده  از در آمد های عظیم نفتی جهت ترویج وهابیت

حکام وهابی آل‌سعود از تمامی امکاناتی که از استخراج نفت به دست می‌آید، در راه تبلیغ حکومت آیین منحرف خود استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین  فعالیت‌های فرهنگی آنان تلاش در معرفی رژیم سعودی به عنوان حکومتی هماهنگ با قرآن و سنت نبوی است.

یاسین ....



ویژگی های مکتب انحرافی وهابیت را به اجمال می توان در موارد زیر خلاصه کرد :
1. دعوت به تجسیم
از افتخارات اسلام تنزیه حق تعالی از هر نوع جسم و جسمانیات بوده و شعار مسلمانان لیس کمثله شیء[1] است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۰
یاسین ....

 

عبدالعزیز آل سعود، بیش از بیست سال را به جنگ و درگیری و خونریزی گذراند تا در نهایت بر تمام شبه جزیره عربستان سیطره یافت و پایه های سومین حکومت پیام‌آوران خشونت، تروریسم و نفرت را ریخت که همچنان به لطف حمایت های نامحدود و گسترده آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی  به ارتکاب جنایت علیه بشریت ادامه می‌دهد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۲۷
یاسین ....

انگل وهابیت

رشد و نفوذ تفکر انحرافی وهابیت در بین برخی از مسلمانان کشورهای مختلف علل و عوامل مختلفی دارد که برخی از مهم‌ترین آنها که به صورت خلاصه می‌توان بیان کرد عبارتند از:

دلارهای نفتی

یکی از مهم‌ترین علل نشر تفکر وهابیت در جهان پول نفت است. عربستان با جمعیتی در حدود 15 میلیون نفر به عنوان بزرگ‌ترین کشور صادرکننده نفت در جهان شناخته می‌شود. درآمد هنگفت نفت صرف گسترش تفکر وهابیت در سراسر جهان می‌شود. آل‌سعود با پرداخت پول‌های هنگفت به برخی خطبا، ائمه جمعه وجماعات، تشکیل مؤسسات به ظاهر خیریه و جذب نیازمندان، ایجاد مراکز به ظاهر قرآنی و آموزشی و... تفکر انحرافی وهابیت را تبلیغ می‌کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۳۹
یاسین ....

فرقه وهابیت هیچ دلیلی بر حرمت زیارت قبور ندارد، بلکه این فرقه گرفتار یک سلسله اوهام شده و فقط به دنبال بهانه برای تکفیر مسلمانان می باشد. این فرقه که توسط محمد بن عبدالوهاب در قرن دوازدهم قمری ابداع و پایه‌گذاری شد، براساس عقاید ابن تیمیه و ابن قیم جوزی، هم در عرصه اعتقادات و هم در حوزة فقه و احکام در مقابل مسلمانان، اعم از شیعه و سنی، بلکه در حقیقت در برابر دین مبین اسلام قد علم کرده و با این بدعت، اسلام را منحصر به خود دانسته و سایر مسلمین را خارج از دین اسلام و محکوم به کفر و شرک کرده‌اند. وهابیت آموزه_های اسلامی را با سلیقه و ذوق خاصی که بتواند مسلمانان را با آن تکفیر کند تفسیر نموده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۰۰
یاسین ....